niedziela, 24 lutego 2013

Niedzielny wieczór .

Jest już 22:01 . Jutro muszę wstać o 5.30 aby wyrobić się do szkoły, jak codzień. 
Nie chce mi się iść jutro do tej szkoły, od czwartku wgl mnie w niej nie było a to z powodu że chorowałam. Lecz już jest coraz lepiej. Cały week spędzony ze Skarbkiem moim, jutro prawdopodobnie też, ale jeszcze nie wiadomo. Nie będę się rozpisywała, ponieważ nie mam pojęcia co tu więcej pisać. Jutro może więcej tu napiszę i coś ciekawszego jeśli znajdę na to czas.



kokardka .


6 komentarzy:

  1. ale masz śliczne oczka *.* też mi się nie chce iść jutro do szkoły :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do Liebster Avard !

    Informacje u mnie : zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 zdjęcie jest śliczne *-*
    spiralny-bloger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jesteś śliczna *.*

    Zapraszam : http://julcia102030.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękne rzęsy <3 współczuję tej pobudki :/ W wolnej chwili zapraszam do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczanaa
    zapraszam paaula-paulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń