wtorek, 7 maja 2013

znowu wolneee !


Siemka . Sporo czasu mnie tu już nie było ale to nadrobię , obiecuję Wam drogie blogowiczki .
Nie było mnie tutaj bo dużo się działo, ->rodzina->szkoła->dom. i tak w kółko. W szkole idzie mi nawet dobrze bo wcześniej możne by powiedzieć że się opuściłam z nauką lecz teraz biorę się w garść i zaczynam wszystko poprawiać i się uczyć lecz nie wiem czy mi to wyjdzie na dobre bo w maju dużo nauczycieli nie ma ponieważ są matury i są zajęci różnymi ważnymi sprawami, ciekawe jak mi pójdzie z przedsiębiorczością, angielskim i wf-em. Tych przedmiotów obawiam się chyba najbardziej, choć w sumie można doliczyć do tego matematykę. 



Koniec pisania o Szkole ! teraz napiszę że mam znowu aż 3 dni wolnego, ponieważ nasi rówieśnicy od dzisiaj zaczęli pisać maturę ;) Powodzenia !


a teraz kilka zdjęć z kwietnia, bo nowych nie mam.








2 komentarze:

  1. śliczne zdjęcia ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia!
    Ahh zazdroszczę tych dni wolnych, chociaż te 2 dni weekend'u chyba mi wystarczą ;)

    by-jenny.blogspot.com
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń